31 Ekim 2020 Cumartesi
E-mail adresiniz:  Şifreniz: Beni Hatırla
  kemalat
http://blog.edebiyatdefteri.com/kemalat/oku/4889/secim-baraji-ve-secmenden-tesekkur 

 • Hakkımda


kemalat

 • Yazdığım Diğer Konular
Bilim (3)
Eğitim (2)
Ekonomi (2)
Yaşam (25)
Haber (1)
İlişkiler (5)
Kültür-Sanat (3)
Sağlık (3)
Çocuk (1)
Günlük (5)
Din (8)


 
SEÇİM BARAJI ve SEÇMENDEN TEŞEKKÜR
16.10.2013 14:27:40  [ Günlük ]

SEÇİM BARAJI ve SEÇMENDEN TEŞEKKÜR


T.B.M.M.: Türkiye Büyük Millet Meclisi. Türk Dil Kurumu bir zahmet, bu dört harfin açılımının gerçek anlamını, açıklamasını biz kamuoyuna duyursun. Siyasi açılımı şu, dilbilbilgisi anlamı da şudur, diye özellikle belirtilsin ki, biz cahil halk da bilelim, bilgilenelim. Şimdiden teşekkür ediyorum, çağrıma kulak verileceği ümidiyle.

Benim kullandığım oylar nereye, hangi desteklemediğim, hatta politikalarına karşı olup belki de tam zıttı düşüncelere, çözüm önerilerine sahip olduğum parti ve parti guruplarına gidiyor. El insaf, seçim barajı bahaneleriyle gasp edilen oyumu sizlere vermek istesem, zaten gönül rızasıyla veririm. Anayasal ve yasal düzenlemelerle benim sözde özgür tercihimle kullanmış olduğum oylarımı neden çalıyorsunuz?

Efendim, ülke bütünlüğü, ulusal çıkarlar, dirlik, düzen vs. vs. bu, şu mu demek oluyor? Ey seçmen, sen salaksın, hangi partiye oy vermen gerektiğini bilmezsin, biz gereken düzenlemeleri yaptık, senin akılsızca kullandığın oyları biz üstün akıllılar yine senin adına hangi parti ve partilere bölüştürülmesi gerekiyorsa oraya kanalize ediyoruz ve de edeceğiz.

İnanırmısınız ne kadar minnetkar kaldım, tahmin bile edemezsiniz. Yahu biz seçmenlere ahmaklığımızı, bilinçsiz ve irade yoksunu olduğumuzu bu kadar net ve açık bildiriyordunuz ve ne yazıktır ki, biz şu ana kadar bu iyiliklerinizi, üstün hizmetlerinizi, fedakârlıklarınızı algılayacak düşün melekelerine sahip bir beyine dahi sahip değilmişiz. Tüm içtenliğimle söylüyorum ki, ne kadar mahçubum, bilemezsiniz.

Yalnız, siz değerli üstün akıl ve zekâ sahiplerinden bir ricam daha olacak; ne olur, biz yetersiz seçmen, pardon seçememenlere son bir iyilik yapın, Anayasal ve yasal düzenlemeler ile bizlere birer vasi tayin edin ve bizleri bu mahçubiyetten kurtarın. İnanıyorum, siz isterseniz yaparsınız.

Şimdiden teşekkürlerimi bildiriyor, saygılar sunuyorum. Büyüksünüz!
Şair Yazar Kemal ALKAN

Okudunuğunuz yazı toplam 728 kere görüntülenmiştir.


Yorumlar

Bu bloga henüz yazılmış yorum yazılmamış.


Blog'a yorum yazabilmeniz için üye olmalısınız.

Üye değilseniz üye olmak için tıklayın.


 
 • Diğer yazılarımdan bazıları

Günümüzde Evrim Devam Ediyor Mu? İNSAN. Alâk. Yani? Sümük. Döl. Meni. Pıhtı. Sperma. Kokmuş, yapışkan su damlası. Hücre. Yumurta. Embrio. Cenin. Can. INSÂN. İlk hâlimiz sperm, son ...
22.9.2019 10:06:05 [ Yaşam ]

Bu soru gerçekten içtenlikle mi soruluyor? Merak ettim. Yıllardır bu ülkede ve de insanımızın bulunduğu dünyanın her yerinde her platformda kimi zaman fısıltılarla konuşulup tartışılan, sağ sol fa...
16.9.2013 21:04:44 [ İlişkiler ]

Merhaba.Bugünkü makalemin konusu sabır. Öncelikle sabır sözcüğü bizlerde neleri çağrıştırıyor gelin birlikte bunu irdeleyelim. İllâki. Ne Olursa Olsun. Elbet. Nasılsa. Behemehâl. Herhâl...
22.7.2013 14:51:13 [ Yaşam ]

Bugünkü makalemin konusu, yalan ve yalancı kavramları üzerine olacaktır. Birbirimizi itham ettiğimiz, son derece ağır neticelerle nihayetlenen, çıkarılması hiç de kolay olmayan bir leke, kötü bir etik...
7.10.2013 19:54:25 [ İlişkiler ]

Copyright 2008 - edebiyatdefteri.com - her hakkı saklıdır.