22 Ekim 2019 Salı
E-mail adresiniz:  Şifreniz: Beni Hatırla
  şair67
http://blog.edebiyatdefteri.com/sair67/oku/4715/imf-ye-olan-borcumuz-bitmis-hatcem 

 • Hakkımda


şair67

 • Yazdığım Diğer Konular
Alışveriş (2)
Bebek (4)
Bilim (2)
Doğa (5)
Eğitim (12)
Ekonomi (6)
Yaşam (422)
Haber (35)
İlişkiler (27)
İş Yaşamı (1)
Kültür-Sanat (62)
Mutfak (1)
Moda (1)
Çocuk (9)
Hayvanlar (1)
Günlük (82)
Finans (1)
Din (11)
Şehir (1)
Üniversite (2)


 
İMF YE OLAN BORCUMUZ BİTMİŞ HATÇEM
30.5.2013 20:19:07  [ Yaşam ]

İMF YE OLAN BORCUMUZ BİTMİŞ HATÇEM

İMF YE OLAN BORCUMUZ BİTMİŞ HATÇEM

Ajanslardan öğrendim, İmf ye olan borcumuz bitmiş hatçem
Her halde Müslümanlığı ile başlarını secdeye koymakla övünen siyasiler emekli maaşımıza, vicdanları gereği zam yaparlar her halde!......
Neredeeee? herif hayal kurma yine, payımıza düşen, seçim zamanı, dağıtılan 2k kurtlu makarna, bir kğ kurtlu pirinç, beş çuval taşlı yanmayan kömür
Bey, sen bilmezmisin bunların hep söylediklerinin, tersini yaptıklarını
Kız hatçe, azıcık hayal kuram dedim, hayal kurmama bile tahammül edemedin
Gözüken köy kılavuz ister mi Ramazan agam!...
Biz bu saçları boşuna ağartmadık, Haççem ,her şeyden habarımız var.
Kendi vatanımız, sadece kendi vatandaşına dar, bak iki yüz bin Suriyeli mülteci bizden daha şanslı, yemesi içmesi, gezmesi barınması bedava, koynternirimi ne diyler prefabrik evler, günde üç öğün bedava etli datlılı, yemekler veriliyormuş ajanslardaki haberlerden dinledim
Bak bizim ne halde evler, her gün çatı kiremitler uçmasın diye taş koyduk
Çatımızdan bir taş düşerse kafamıza, bizde bizi görmeyenleri, duymayanları havale ececeğiz Allaha hatçem
Yaşa Allah uzun ömürler vere Ramazan aga, bize her şey layık, çünkü dört senede bir fırsat elimize geçiyor, şaşı veriyoruz, kör bakıyoruz dünyaya
Haa , haaa ,hapşuuuu
Hay yüreğine sağlık hatçem sen çok yaşa, çünkü bırak onu bunu senden fayda geliyor bana
Çok sağ ol sende yaşa ekmek veriyorsun bana, Ramazan Aga

Saygılarımla

____Ali Cemal AĞIRMAN_____

Okudunuğunuz yazı toplam 1007 kere görüntülenmiştir.


Yorumlar

Bu bloga henüz yazılmış yorum yazılmamış.


Blog'a yorum yazabilmeniz için üye olmalısınız.

Üye değilseniz üye olmak için tıklayın.


 
 • Diğer yazılarımdan bazıları

İNSANLIK ÖLMÜŞ MÜ YAHU? Güzel ülkemde acı, yürek yakan manzaralar var, her hikâyesi ciğerlerimizi dağlar Öyle bir dünyada yaşıyoruz ki sevgi, saygı, şefkat, merhamet acıma duygusu insanlıkta kalmamı...
8.12.2018 01:01:12 [ Günlük ]

ALOO İNSANLIKTA ASALET ÖZ ARIYORUM İnanılmaz utanç veren, insanlığa rastlıyorum Densizlikler karşısında, Vallahi kızarıyorum Oryantal insanlık, günümüzde acep, neden revaçta İnanın günümüzün i...
28.9.2012 00:33:54 [ Yaşam ]

NEDEN ACABA? Bir anne, bir baba on çocuğuna baka biliyor, yemiyor onlara yediriyor İçmiyor onlara içiriyor, giymiyor evlatlarına giydiriyor Hamallık yapıyor baba, Ev temizliklerine gidiyor anne...
14.8.2014 20:50:52 [ Yaşam ]

DOKUNMAYINIZ NE OLUR Vatanımız kutsaldır, Şerefimizdir, namusumuzdur Asaletimiz ,onurumuz, özümüzdür Dünyayı akli selim gördüğümüz, iki gözümüzdür Yaradan’ı severseniz ______________D...
27.12.2009 21:46:36 [ Yaşam ]

Copyright 2008 - edebiyatdefteri.com - her hakkı saklıdır.