16 Temmuz 2019 Salı
E-mail adresiniz:  Şifreniz: Beni Hatırla
  NİHAT İLİKCİOĞLU
http://blog.edebiyatdefteri.com/nihat-ilikcioglu/oku/3117/asiklarin-sevgisi-(-iki-asigin-telefon-gorusmesi-) 

 • Hakkımda


NİHAT İLİKCİOĞLU

 • Yazdığım Diğer Konular
Komedi (1)
Müzik (7)
Eğitim (2)
Yaşam (29)
Haber (9)
İlişkiler (2)
İş Yaşamı (15)
Kültür-Sanat (100)
Sağlık (1)
Teknoloji (2)
Çocuk (3)
Hayvanlar (1)
Şehir (3)


 
Aşıkların Sevgisi ( İki Aşığın Telefon Görüşmesi )
10.12.2009 18:56:30  [ Yaşam ]

Aşıkların Sevgisi ( İki Aşığın Telefon Görüşmesi )

Erkek - Aloooo.
Kız - Efendim aşkııım.
Erkek - Merhaba.
Kız - Merhabaaa.
Erkek - Nasılsın gülüm.
Kız- Sağol aşkıııım teşekkür ederim. Sesini duydum iyi oldum. Ya sen ?
Erkek- Sağol bi tanem. Bende iyiyim. Özledim seni.
Kız- Yaa.
Erkek - Vallahi özledim burnumda tütüyorsun.
Kız - Sağol aşkıııııım bende seni çoook hemde çoook özledim.
Erkek - Günün nasıl geçiyor canımın içi.
Kız- Şarkılar dinliyorum, şiirler yazıyorum, evlenirmiyiz onu düşünüyorum. Sen siyah damatlıkla, ben beyaz gelinlikle kuğu gibi önünde süzülen bir gelin.
Erkek_ Evet canım bende düşünüyorum geleceğimizi, çocuklarımızın anası, evimin kadını olacaksın.
Kız- İnşalaah aşkım. İnşallah. Yaa sen bi tanesin.
Erkek - Sende canımın içi, bebeğimsin.
Erkek - Ya gülüm sana söyleyeceğim bir şey var.
Kız - Söyle aşkım.
Erkek - Söylesem mi? Söylemesem mi? Bilemiyorum ki.
Kız - Noldu. Gülüm hayırdır inşallah.
Erkek - Bilmiyorum aşkım.
Kız - Neyi bilmiyorsun canım.
Erkek - Söylesem mi acaba.
Kız - Kötüyse söyleme aşkım.
Erkek - Bilmiyorum kii.
Kız - Yoksa ayrılalım mı diyeceksin. Yoksa hayatında başka biri mi var. Haydi yaa söyle merakta koyma beni.
Erkek - Nasıl söylesem bilmiyorum ki. Nerden başlasam, yo yo hayır kalsın; söylemeyeyim en iyisi.
Kız - Ya aşkım lütfeeeeeeeeen. Haydi ama.
Erkek - Söyleyemiyorum ki.
Erkek - Ben.
Kız - Evet aşkım sen.
Erkek - Ya kalsın boş ver.
Kız - Hayııııııııırr söyleyeceksin. Ya bir şey diyeceğim diye söylemeseydin ya da devamını getireceksin sözlerinin.
Erkek - Ya tamam tamam. Söylerim ama sonra.
Kız - Haydi canımın içi, bebeğim, çocuklarımın babası haydi ama.
Erkek - Ben var ya ; ben.
Kız - Evet sen aşkım.
Erkek - Neyse kalsın başka zamana söylerim.
Kız - Ya ama aşkım. Söyleyiver gitsin işte.
Erkek - Olmaaaz.
Kız - Neden?
Erkek - Bilmem. Söylesem mi acaba.
Kız - Allahım yaaa.Aklımı kaçıracağım. Söyler misin. Ayrılacak mıyız? Başka birisi mi var.
Erkek - Aşkım.
Kız - Efendim aşkım.
Erkek - Kulağını aç ve iyi dinle.
Kız - Tamam aşkım. Hemde can kulağı seni dinliyorum.
Erkek - Söylüyorum.
Kız - Haydi ama. Bir saat oldu yaaa.
Erkek - Ne yapayım aşkım.
Kız - Haydi oyalama beni. Unutturmaya çalışma.
Erkek - Neyse aşkım. Şimdi kapatayım telefonu. Bir dahaki sefere söylerim.
Kız - Yaaaaaa hayııııııır olmaaaz. Şimdi söyleyeceksin. Kapatma telefonu lütfeeeen.
Erkek - Tamam aşkım. Seni.
Kız - Evet beni.
Erkek - Seni çooooook seviyoruuuuuuuum bebeğiiiim.
Kız - Bende seni çooook seviyorum aşkım. Bunu mu söyleyecektin. Bende korktum yaa. Ayrılacağız diye ödüm koptu. Başka birisi var diye ağlayacaktım neredeyse.
Erkek - Yo yo aşkım aşkım. Sana şaka yaptım.
Kız - Neyse ayrılık olmasında, bana ihanet etmede, bırak şaka olsun yaa.
Erkek - Ya gülüm ben senden vazgeçer miyim. Sonu ölümde olsa. Sen benim aşkımsın, bebeğimsin, gülümsün, çocuklarımın anası olacaksın.
Kız - Ne bileyim gülüm bir an aklıma kötü kötü şeyler geldi.
Erkek - Aşkım affettin mi beni.
Kız - Yoooo aslında cezanın en büyüğünü vereceğim sana.
Erkek - Neymiş o?
Kız - Nikah masasında evet imzası ve çocuklar. Bir ömür boyu mutluluk.
Erkek - Mutluluk ikimizin aşkım.
Kız - İkimizin aşkım.
Erkek - Neyse gülüm. Şimdilik kapatıyorum. Sonra görüşürüz.
Kız - Tamam aşkım görüşürüz.
Erkek - Kendine iyi bak bebeğim.
Kız - Sende kendine iyi bak canım.
Erkek - Seni çooook seviyoooruum gülüm.
Kız - Bende seni çoook seviyooruum aşkım.
Erkek - Öpüyorum.
Kız - Bende öpüyoruuum kocaman hemde.
Erkek - Bye.
Kız - Byeee, byeee.

NİHAT İLİKCİOĞLU

email (msn) duygularin_adresi101.5@hotmail.com

Okudunuğunuz yazı toplam 1100 kere görüntülenmiştir.


Yorumlar

11 Aralık 2009 Cuma 10:46:37
Selamete erişsin bu aşıklar...
Sonrası da devam eder bu konuşmalar inş. :)))
11 Aralık 2009 Cuma 10:19:21
yazar çok güzel noktayı yakalamış.Aşkların da kültürü vardır.
11 Aralık 2009 Cuma 09:26:33
güvensiz,cahilhane heran sallantıda duygusal birikim:))))

Blog'a yorum yazabilmeniz için üye olmalısınız.

Üye değilseniz üye olmak için tıklayın.


 
 • Diğer yazılarımdan bazıları

31 MAYIS ‘’ DÜNYA SİGARA İÇMEME GÜNÜ ’’ ŞİİRİNİZİ, SLOGAN SÖZLER’inizi ve YAZINIZI ÖNCE VATAN GAZETESİ’nde YAYINLATMAK İSTER MİSİNİZ ? Her yıl tüm dünyada 31 Mayıs "Dünya Sigara İçmeme Günü” olarak...
3.5.2018 10:50:23 [ Yaşam ]

Değerli ÖNCE VATAN Gazetesi Okurlarımız, DUYGULARIN ADRESİ Seçkin Şairlerimiz 8 Mart Dünya Kadınlar Günü yaklaşıyor...!!! Siz hiç kadınlara şiir yazdınız mı ? Yazıyorsunuzdur... Yazmadınız mı ? Y...
19.2.2017 18:27:12 [ Yaşam ]

DUYGULARIN ADRESİ { Şiir } KİTABI 7 YAŞINDA.! Gaziantep’li Yazar ve Şair Nihat İlikcioğlu’nun 25. Sanat Yılına { Özel }128 sayfalık ve 106 eserlerinin olduğu ayrıca kitabın arka kapağında ‘’ DUYGUL...
7.3.2018 12:29:35 [ Kültür-Sanat ]

VE BEKLENEN AN GELDİ ŞAİR NİHAT İLİKCİOĞLU'NUN '' İMZA GÜNÜ '' Gaziantep'li Yazar ve Şair Nihat İlikcioğlu SAHİL KİTAP YAYINLARI'ndan çıkan '' DUYGULARIN ADRESİ '' ŞİİR kitabını siz değerli okuyucu...
6.9.2013 21:46:45 [ Kültür-Sanat ]

Copyright 2008 - edebiyatdefteri.com - her hakkı saklıdır.