26 Ocak 2020 Pazar
E-mail adresiniz:  Şifreniz: Beni Hatırla
  Mahzun Prenses...
http://blog.edebiyatdefteri.com/mahzun-prenses---/oku/199/bandirma-vapuru 

 • Hakkımda


Mahzun Prenses...

 • Yazdığım Diğer Konular
Ekonomi (1)
Yaşam (5)
Haber (17)
İlişkiler (9)
Kültür-Sanat (39)
Sağlık (2)
Çocuk (1)
Hayvanlar (1)
Günlük (10)
Din (1)


 
Bandırma Vapuru
6.6.2008 16:21:10  [ Günlük ]

Bandırma Vapuru

Yol uzun....vakit geceye varmadan hızlanmalıyız.Haydi arkadaşlar haber salın
mürettebata.....Hazırlasınlar BANDIRMA VAPURU’nu...SAMSUN bizi bekliyor....
Evet canlar....bir kaç gün önceydi,Tv lerde izlerken,tüylerim diken-diken oldu
ve kendime sorduğum soruların cevaplarını yine kendimde aramağa başladım.
SATILIYORRR......BANDIRMA Limanı....SATILIYORRR....SAMSUN Limanı.İhale
şartları,alıcılar toplanmış masa başına....pes vallahi,şok oldum.Acaba Mustafa
KEMAL’in Türkiye’sinde Bandırma-Samsun Limanları aynı anda,aynı ihale ile neden
satılıyor ...? Yani bu iki limanın satılıyor olması ne anlama geliyor..? ve bu satış
tan elde edilecek gelir, O MUHTEŞEM SAMSUN ÇIKARMASINA-19 MAYIS GENÇLİĞİNE
ATATÜRK ruhu na aykırı değilmi ..? Lütfen her hangi bir YETKİLİ-İLGİLİ-BİLGİLİ
çıksın da en azından BENİ aydınlatsın.Çünkü ben düşünme özürlüyüm.Çünkü ben
Bandırma-Samsun Limanlarının Türkiye için hassasiyetlerinin farkına varamayacak
kadar zihinsel özürlüyüm.Bütün bunlar beynimi kemiriyor mamafi düşündükçe de
kendi münhasır düşüncelerimden kaçasım geliyor.İşte onun için buradayım.Onun
için bu sayfada sizlerle paylaşım istiyorum.Satılan onca toprak,bankalar,iş yerleri,
hazır yatırım ve istihdam alanları,gayri menkuller,birde borsanın % 82’si....bütün
bunları pek fazla önemsemesem de.....BANDIRMA-SAMSUN Limanları çok...çok ...
dokundu onuruma.Şimdi sıra siz değerli okuyucularda.......Haydi sizler yorum
layın ....Canlar-Mustafa’lar-Kemal’ler ...yorumlasın.BEN ÖZÜRLÜYÜM...

Okudunuğunuz yazı toplam 1124 kere görüntülenmiştir.


Yorumlar

6 Temmuz 2008 Pazar 21:51:03
ŞİMDİ YANİ YORUM YAPILMAYINCA ONAYLANMAMIŞ MI OLUYORSUN; HALKIMIZ SUSMAYI SEVİYOR , ÇOK LAFI SEVMİYOR !günü gelince çok iş yapacaklar !

Blog'a yorum yazabilmeniz için üye olmalısınız.

Üye değilseniz üye olmak için tıklayın.


 
 • Diğer yazılarımdan bazıları

Bu Kez konya vurdu bizi can evimizden o masum yavrularımızın feci şekilde can vermesi/yaralıların durumu ailelerin onanmaz acıları ve Türkiyeden rantiyeci müteahit manzaralarından biri daha.Ayn...
1.8.2008 12:34:54 [ Haber ]

YALANCI YARİM.... -Bu aralar yine sen krizim tuttu be Cabbar.Aslında sanki biraz közlenmiş/biraz karaya vurmuş gibiydi sana sevdam/sana özlemlerim /sana gelişlerim ve o sabrı sukun bekleyişlerim....
29.8.2008 18:41:56 [ Kültür-Sanat ]

C.BAŞKANI GÜL / FETHULLAH'hocanın İFTAR YEMEĞİNDE -İFTAR YEMEĞİNE DAİR .... Bilindiği üzere C.Başkanı GÜL 25.09.2008’de Fethullah GÜLEN’in ABD de düzenlenecek olan ramazan iftar yem...
23.11.2008 21:21:33 [ Haber ]

Kangren olmuş bazı uzuvlar için hiç bir umut yoktur:Buna rağmen beyhude de olsa arandığımız altarnatif tıp misaliydi bizimkisi.2002 de bu yolu tüm belirsizliği ile yürümeğe koyulduk.Bizleri ...
8.6.2008 08:17:09 [ İlişkiler ]

Copyright 2008 - edebiyatdefteri.com - her hakkı saklıdır.